Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2014

Αρσενική ή Θυληκή Γάτα??

ΑΡΣΕΝΙΚΗ ΓΑΤΑ:Η αρσενική γάτα είναι εντελώς διαφορετικός χαρακτήρας από τη θυληκιά και αυτο δεν το λέμε ετσι απλά.Για παραάδειγμα τα σκυλιά δεν διαφέρουν και τόσο πολύ στις συμπεριφορές τους.Ο γάτος όσο είναι περίπου στον πρώτο του χρόνο είναι ακόμα γατί παιχνιδιάρης, χαδιαρής και πολύ χουζούρής.Στη συνέχεια , όμως, καθώς μεγαλώνει εξελίσεται σε ένα εντελώς ανεξάρτητο ζώο, δεν θέλει πολλά πολλά είναι πιο αγριος και γενικά θέλει να εξερευνά.Θέλει να φτιάχνει την δική του περιοχή και να μην μπαίνουν άλλοι αρσενικοί εκεί.Είναι πολύ τσιγκούνης στα χάδια και αυτό μας χαλάει λίγο γιατι αλλιώς μας είχε μάθει στην αρχή.Θα έρθει να τριφτεί επάνω σου σε άσχετες ώρες, να τριβει την μουσούδα του στα παπούτσια σου ή ακόμα θα έρεθει να κοιμηθεί ανάμεσα στα πόδια σου. Αλλά , πάντα , όταν θέλει αυτός.Αν τον στειρώσεις, δεν αλλάζουν και πολλά πράγματα, εκτός από το οτι δεν έχει την επιθυμία για ζευγάρωμα και δεν την κοπανάει.Εμένα , βεβαια, ο γάτος μου, αν και στειρωμένος, την έχει κοπανήσει δύο φορέ και γυρισε την άλλη μέρα.Το καλό με τον αρσενικό είναι οτι δεν σε ενοχλεί και πολύ, ουσιαστικά συζείται και σου δείχνει σε ασχετες ώρες την αγάπη του. Εγω πάντως έχω καταλάβει οτι δεν σε αγνοεί, απλά σε θεωρεί δεδομένο και στο βάθος σε αγαπάει. Αυτο το κατάλαβα μια φορά που έπρεπε να τον αφήσω για ένα βράδυ στον κτηνίατρο και όταν με είδε την άλλη μέρα τον ακουσε όλη η γειτονιά.
ΘΥΛΗΚΙΑ ΓΑΤΑ:Εχω δύο θυληκές γάτες στην αυλή εκ των οποίων τη μια την έχω στειρώσει.Η θυληκιά γάτα είναι πιο χαδιάρα και πιο εξαρτημένη απο εσένα.Σε πάει συνέχεια από πίσω , θέλει να κάθεται αν είναι δυνατό επάνω σου ακομα και στο στήθος σου. Η θυληκιά γάτα πρέπει όπωσδήποτε να στειρωθεί γιατι οταν έχει όιστρο, και έχει 2-3 φορές το χρόνο, μαζεύονται όλοι οι γάτοι της γειτονιάς και γίνεται της κακομοίρας. Εγώ έφτασα να στειρώσω την αδεσπότουλα που έχω στην αυλή μου γιατι πραγματικά την λυπήθηκα αφου δεχόταν επιθέσεις σωρηδόν από γατους και το κακόμοιρο το ζωντανό δεινοπαθούσε.Ασε που αν γεννήσει, τι κάνεις? γεμίζεις με μικρα αξιολατρευτα γατάκια και γίνεσαι ένας ωραίος ζωολογικός κήπος.Πρέπει ,λοιπόν να στειρωθεί.Για τους πιο ανασφαλείς σε θέματα αγάπης και συντροφιάς είναι καλύτερο να πάρουν μια θυληκιά γάτα.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου